10 Aralık 2009 Perşembe

DANGOZUM, DANGOZSUN, DANGOZ

Adama dedim ki:
Benim 20 dakika serbest zamana ihtiyacım var. Biliyorsun bebeğim var 4aylık. Onu emziriyorum ben...
Derken lafı ağzımdan aldı.
“Oooo, you can do, I dont want to see it...” (Aman aman yapabilirsin tabi, hiç görmek istemiyorum bu manzarayı gibi bi anlam çıkıyor söyleyiş tarzından)

Allllaaam bütün dangozlar beni mi buluyor? Sanırsın şlak diye memeyi çıkartıp yanında emzirecem. Hayır işin garibi ortada bebek yok birader farkında mısın? Bi dur, bi dinle, bişey izah etmeye çalışıyoruz burada...

7 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

baba değildi o herif. hoş, baba olup da karısını emzirirken görüp çekici bulmayan bir sürü dangoz vardır dünya üzerinde.

Ozguranne dedi ki...

Ya belkiii cümlesini bitiremedi herif, diyecekti ki ah hiç görmek istemem sütsüz kalmış bir çocuk. Oluur mu hiç üç kulak dön de aynaya bak heyyy.

:)

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

:)))muhahahaha
koptum yazılara!! ama bazıları çok uzun geldi vallahi ne yalan söyleyeyim onları yarım bıraktım:) valla bence küçük kuzunun kilosu iyi ya takılacak gibi değil yani!
süt olayı zor dostum ya Allah yardım etsin!
koçum benim o tamtur senin olacak hiç merak etme!60 kg nun altına inmek ne ki sen istesen 55 bilem olursun bikerem akıllım( çok pis gazlarım;))tamam ben olamadım ne var yani yüzüme vurmayın)ama inanırsan olur!
hadi kolay gele...

gunebakan dedi ki...

hülyacım bilmiyorum canım. soramadım. adamda bir boy var. konuşurken yukarı bakmaktan boynum ağrıdı

gunebakan dedi ki...

ösgür annem seviyorum seni...
tatlı polyanna...

gunebakan dedi ki...

paçoz kardeş hoşgeldin. ben de senin bloğa bi göz gezdirdim.
aynı dertten muzdarip olduğumuz çook konu var.
tek çocuk hiç çocuk di mi kardeş?

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

he valla kardeş!!!iki çocuklan hiç biyere sığılmıyo!!!